ARTORANGE.UK | ARTOANGE STUDIO | UK
14869
home,page,page-id-14869,page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-6.5,wpb-js-composer js-comp-ver-4.4.3,vc_responsive
slonipomarancze

MY CZYLI KTO?

ZESPÓŁ ARTORANGE

Od ponad 10 lat specjalizujemy się w doradztwie, identyfikacji wizualnej oraz pomocy w procesie wprowadzania firmy/marki/produktu na rynek.

 

Artorange to zespół doświadczonych, wykształconych, posiadających wiedzę z różnych dziedzin, kreatywnych ludzi z pasją i ogromną wyobraźnią. Posiadamy poczucie estetyki i mamy niezwykłą odwagę w komunikacji marketingowej. Dzięki swoim umiejętnościom i doświadczeniu tworzymy zgrany zespół, gotowy podjąć się każdego, nawet najtrudniejszego zadania.

 

Gwarantujemy wysoką jakość i skuteczność w budowie przekazów marketingowych. W dziedzinie reklamy i promocji chcemy być partnerami dla swoich Klientów. Doradzamy, w jaki sposób ich firmy mogą czerpać zyski z naszej pracy, doradzamy jak mogą wzmocnić swoją markę i pozycje na rynku. Pomagamy wyróżnić się spośród konkurencji. Tworzymy efektywne, dynamiczne i nowoczesne projekty.

 

Nasza praca jest jednocześnie naszą pasją, realizujemy różnego rodzaju prace niekomercyjne, które w dużej mierze przyczyniają się do naszego rozwoju.



DLACZEGO SŁOŃ

DLACZEGO POMARAŃCZE?

Pomarańcze to przede wszystkim świeżość i soczysty smak. Pomarańcz to również kolor formy i wzoru. Cechuje nas kreatywność, nowatorskie rozwiązania, a każdego z naszych Klientów traktujemy indywidualnie. Stronimy od banału. Potrafimy wcielić w życie każde… dosłownie każde – nawet najbardziej szalone i zwariowane pomysły.
m
s
w
f
d
ss
Mądrość

Słoń to symbol mądrości i doświadczenia. Słoń z podniesioną trąbą w wielu kulturach jest symbolem szczęścia, a filarem naszych działań jest wiedza, ogromne doświadczenie zdobyte na przestrzeni lat, ciągle udoskonalane umiejętności w dziedzinie reklamy. Dzięki zaangażowaniu w pracę, sam proces powstawania projektu przebiega szybko i sprawnie, gwarantując satysfakcję z finalnego efektu. Identyfikacja wizualna to jedno z głównych narzędzi kreujących wizerunek firmy, dlatego tak ważne jest by była dopracowana i ściśle związana z profilem działalności.

Świeżość

Spójny system graficzny powoduje wyróżnienie firmy spośród konkurencyjnych marek oraz efektywniejsze kojarzenie jej przez potencjalnego Klienta, co w rezultacie decyduje o sukcesie rynkowym i marketingowym. Dlatego warto pomyśleć o tym już na początku funkcjonowandziałalności – począwszy od indywidualnego logotypu, witryny internetowej, aż po całość publikacji promocyjnej firmy.

Wzór

Ma swoją rangę, treść i wymowę, dlatego warto pokusić się o opracowanie nowoczesnych i unikatowych wzorów, które będą pozytywnie wpływały na tożsamość wizualną firmy. Dobry wzór rozpatrywany w aspekcie graficznym możemy umownie nazwać tożsamością wizualną. Jest to opinia o firmie panująca wśród społeczeństwa lub wyodrębnionych z niego grup celowych, oparta na całokształcie działań wizualnych (plastycznych).

Forma

Nieustannie poszukujemy nowych form a inspirację czerpiemy z obserwacji przyrody, współczesnej kultury, mody, sztuki i rozrywki. Swoje działania koncentrujemy na aspektach estetycznych i dekoracyjnych. tzw. zrównoważonej mody.

Doświadczenie

Filarem naszych działań jest wiedza, ogromne doświadczenie zdobyte na przestrzeni lat, ciągle udoskonalane umiejętności w dziedzinie reklamy.

Szczęście

Szczęście to emocja spowodowane doświadczeniami ocenianymi przez podmiot jako pozytywne. Różni Filozofowie dociekali natury szczęścia i jego osiągalności. Obydwa zagadnienia rozważane są w kontekście pytania: czy szczęście zależy jedynie od życia filozoficznego, czy też zależy również od okoliczności życiowych? Według niektórych rozumienie szczęścia jest pochodną rozumienia ludzkiej natury.