MY CZYLI KTO?
ZESPÓŁ ARTORANGE STUDIO
Od ponad 15 lat specjalizujemy się w doradztwie, identyfikacji wizualnej oraz pomocy w procesie wprowadzania firmy / marki / produktu na rynek
Artorange to zespół doświadczonych, wykształconych, posiadających wiedzę z różnych dziedzin, kreatywnych ludzi z pasją i ogromną wyobraźnią. Posiadamy poczucie estetyki i mamy niezwykłą odwagę w komunikacji marketingowej. Dzięki swoim umiejętnościom i doświadczeniu tworzymy zgrany zespół, gotowy podjąć się każdego, nawet najtrudniejszego zadania.
Gwarantujemy wysoką jakość i skuteczność w budowie przekazów marketingowych. W dziedzinie reklamy i promocji chcemy być partnerami dla swoich Klientów. Doradzamy, w jaki sposób ich firmy mogą czerpać zyski z naszej pracy, doradzamy jak mogą wzmocnić swoją markę i pozycje na rynku. Pomagamy wyróżnić się spośród konkurencji. Tworzymy efektywne, dynamiczne i nowoczesne projekty.
Nasza praca jest jednocześnie naszą pasją, realizujemy różnego rodzaju prace niekomercyjne, które w dużej mierze przyczyniają się do naszego rozwoju.
DLACZEGO SŁOŃ
DLACZEGO POMARAŃCZE?
Słoń to symbol mądrości i doświadczenia. Słoń z podniesioną trąbą w wielu kulturach jest symbolem szczęścia, a filarem naszych działań jest wiedza, ogromne doświadczenie zdobyte na przestrzeni lat, ciągle udoskonalane umiejętności w dziedzinie reklamy. Dzięki zaangażowaniu w pracę, sam proces powstawania projektu przebiega szybko i sprawnie, gwarantując satysfakcję z finalnego efektu. Identyfikacja wizualna to jedno z głównych narzędzi kreujących wizerunek firmy, dlatego tak ważne jest by była dopracowana i ściśle związana z profilem działalności.
Spójny system graficzny powoduje wyróżnienie firmy spośród konkurencyjnych marek oraz efektywniejsze kojarzenie jej przez potencjalnego Klienta, co w rezultacie decyduje o sukcesie rynkowym i marketingowym. Dlatego warto pomyśleć o tym już na początku funkcjonowandziałalności – począwszy od indywidualnego logotypu, witryny internetowej, aż po całość publikacji promocyjnej firmy.
Ma swoją rangę, treść i wymowę, dlatego warto pokusić się o opracowanie nowoczesnych i unikatowych wzorów, które będą pozytywnie wpływały na tożsamość wizualną firmy. Dobry wzór rozpatrywany w aspekcie graficznym możemy umownie nazwać tożsamością wizualną. Jest to opinia o firmie panująca wśród społeczeństwa lub wyodrębnionych z niego grup celowych, oparta na całokształcie działań wizualnych (plastycznych).
Nieustannie poszukujemy nowych form a inspirację czerpiemy z obserwacji przyrody, współczesnej kultury, mody, sztuki i rozrywki. Swoje działania koncentrujemy na aspektach estetycznych i dekoracyjnych. tzw. zrównoważonej mody.
Filarem naszych działań jest wiedza, ogromne doświadczenie zdobyte na przestrzeni lat, ciągle udoskonalane umiejętności w dziedzinie reklamy.
Szczęście to emocja spowodowane doświadczeniami ocenianymi przez podmiot jako pozytywne. Różni Filozofowie dociekali natury szczęścia i jego osiągalności. Obydwa zagadnienia rozważane są w kontekście pytania: czy szczęście zależy jedynie od życia filozoficznego, czy też zależy również od okoliczności życiowych? Według niektórych rozumienie szczęścia jest pochodną rozumienia ludzkiej natury.
NASI KLIENCI
MARKI DLA KTÓYCH PRACOWALIŚMY
Wielokrotnie doceniano nas za to, że wsłuchując się w oczekiwania formułowane przez specjalistów ds. marketingu, potrafimy inspirować. Mamy ambicje, by wszystkie proponowane przez nas rozwiązania, cechowały siędużą innowacyjnością i wysokimi walorami estetycznymi.